Friday, April 07, 2006

AKU TAK MENGENAL LAGI DIRIKU


Aku tak mengenal lagi diriku ...

Khayalan yang tak dapat kukendali
alam fikir yang tak lagi berpijak dialam nyata
seluruh panca indera bergejolak
semua terasa beda ....

Aku tak lagi mengenal diriku ..

Kumasuki dunia lain dan mengoda
tanpa sadar perasaan t'lah berbicara
mengacaukan seluruh sisi hidup
namun ku tetap disitu

Kubiarkan diri hanyut di sungai semu
terseret ombak kerinduan yang tak pasti
digelung arus impian khayal sesat
yang siap melumat tubuh hingga lebur

Aku tak mengenal lagi diriku..

Nanar mata memandang
degup jantung yang kian kencang
menunggu dan menunggu yang memang tiada
namun ku tetap disitu ..

Aku tak mengenal lagi diriku ....
lepaskan aku ..
Tinggalkan aku ..
Bebaskan aku ..
Relakan aku ..

Ijinkan ku menyulam kembali hidup
yang sempat ku koyak demi kau yang tiada

1 comment:

Anonymous said...

Very nice site! » » »